{ Ett liv utan djur vore ganska tomt }

4

Lite nyfiken, men vågar inte riktigt gå fram. Men står man bakom någon annan kanske man
är säker?

7

Jag har hittat en riktig kelgris bland kalvarna. Denna lilla tjur älskar att bli kliad under hakan.
När han ser mig komma så springer han emot mig. En av höjdpunkterna med att ha djur!

IMG_7885

Men vi fick börja morgonen med att jaga in ett gäng kvigor som smitit ur sin hage. De tyckte visst att det
var tråkigt att vara på samma gamla ställe och bestämde sig för att utforska området litegrann =)

Nu är de tillbaks där de ska vara och håller sig förhoppningsvis där också!

♥ ♥ ♥

Dags för lite fika uppe i Lövtorps nu!

5 kommentarer:

kersogras sa...

Hej,så glad jag blir när jag ser en blogg med kor. Jag är en pensionerad bonde! Vi har haft mängder med djur som jag har skött, nästen alldeles själv! I dag är jag en glad tant som ser tillbaka. ibland har jag med kort från förr. Djuren var mitt liv! Nu har vi hundar och katter./kers

Angelica sa...

Hihi, åh. Fina de är!

Unknown sa...

Vilka underbara bilder!
Djur är ju bland det bästa som finns.
Ha en bra dag!

Sanna - en svart ko ger också vit mjölk sa...

Kalvar <3

Sanna - en svart ko ger också vit mjölk sa...

Kan inte annat än att hålla med!
Kram